Makrillpyjamas

Oumbärlig för småpescetarianer:

Makrillpyjamas.

9 thoughts on “Makrillpyjamas”

          1. Det var dem jag avsåg, men visste inte det var Häcken. Jag anade att du förstod ändå.

            Det där med sport kan jag inget om. Kunskaperna inskränker sig till vad som sades på Ulleviläktaren när Andersson och Läling satt där och kommenterade:
            ”Dom tar sig i ÖIS och GAIS!”
            ”Ja, jag hoppas de tar sig Häcken och!”

            /Skvitt

                  1. Du är en freak, förstår jag. Men Zlatan gillar jag. En riktig arbetargrabb som inte glömt sina rötter och därtill enormt duktig på sitt område.

                    Sen kan man ju undra varför inte andra duktiga (och riktiga) yrkesmän får samma uppmärksamhet. Ofta är de mera produktiva.

                    /Skvitt

Kommentera

